16 Oktober

I går var jag ut på Kingen med vivvi och isse, va mycket folk men knappt några man kände igen.
I dag har jag bara tagit de lungt förutom att jag har städat och möblerat om i syrran och brorsans rum. Hämtade ju ut två paket i dag ett från H&M enbart julklappar och sen ett stort paket från Jotex som inehöll två julklappar och gardiner och ett varsit påslakansett till deras rum så när jag bytte de så passade jag på att ändra och städa oxå gick på en timme.
Går fort bara man tar tag i de, syrran hjälpte till oxå, de minsta hon kunde göra med tanke på att hon har en sådan snäll syster som köper nya saker åt henne till hennes rum =)
I går fick jag oxå för mig att städa och då tog jag köket och även där möblerade jag om och damsög och skura golvem. Så har varit riktigt duktig.
Pappa sitter och dricker med två vänner och kollar på hockey undrar om jag ska haka på eller om jag ska hålla mig tills i helgen. Aja ska läsa lite bloggar nu sen får jag se hur jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0