20 Oktober

Fy vad besviken jag är i dag. Jag fick inte tag på någon Metallica biljetter jag som skulle ge bort en till min bror i julklapp han älskar ju dom mer än mig. men biljetterna tog slut på 30 minuter och endå har dom två konserer i globen. visst på tradera, blocket och två sidor till finns de till salu men för 2000:- styck. om igentligen kostar en biljett 500:-
Har lixom inte råd med de. Men vill verkligen se dom. Och vill verkligen att min bor ska få se dom en gång till. Tycker de är så dåligt att folk får köpa flera styckna och sedan sälja ut dom för mycket dyrare pris (visst smart gjort) men som en anna har ju inte råd med de. Aja skit samma går ju inte att göra något åt de nu men grymt besviken är jag och kommer nog vara de ett tag till innan de går över.

Kommentarer
Postat av: Laura

Tack så mycket för din kommentar gumman! Kram!

2008-10-20 @ 18:31:44
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0