30 Oktober

Har som vanligt inte skrivit på en vecka. Sitter är och har precis läst alla blogginlägg va typ 25st alltid lika roligt att läsa alla, det är de första jag gör när jag sätter mig vid datorn =)

i dag har jag inte gjort mycket sov extremt länge i dag enda till halv 1. och ändå när jag vakna va ja fortfarande trött. måste köpa vitaminer så man blir lite piggare, jag gillar inte den här årstiden med mörker, regn och blåst usch. nä jag är en sommar person helt klart =)
I går vann jag på travet då blev jag glad även om de bara va 400:- så va de välkommet =)
Så ska gå på stan med syrran i morgon, lär upp till ams oxå är ju tvungen att lämna in en jobbansökan varje fredag med en massa jobb, har hitils sökt 4 st den här veckan så lär sätta mig och söka en hel del till är inte så peppad på att göra de då jag har sökt över 50 jobb den här månaden och bara får nej svar hela tiden så tappar man tron och hoppet på att få ett jobb känns som man är helt vädelös men men. Ska även medela dom att jag ska med på rekryteringsmässan i borlänge som är i början på november.

I går beställde jag även två klädesplagg till mig kunde inte stå emot. blev en röd klänning (till julafton) och en lång polo tröja svart och vit randig.

(Jag trodde du hade förstått de vi pratade om för ett tag sedan men tydligen inte, du lovade att de inte skulle hända nå mer gånger. jag orkar inte bry mig längre men besviken blir jag och de vet du och ändå skiter du i de. de här tär på våran vänskap)

Nä nu lär jag väl börja med jobbsökandet igen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Lycka till med jobben!! Jag borde också börja söka...

2008-10-31 @ 12:38:44
URL: http://yohama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0