18 september

I dag har de inte hänt mycket, klev upp vid halv elva då mamma väntade på mig för jag skulle följa med henne upp på stan och göra lite ärenden. passade på att gå in på leksaksaffären och hälsa på jessica då jag såg att dom behövde fler folk så nu har jag ansökt dit, hoppas på de bästa. I morgon lär jag gå upp tidigare för ska vara på arbetsförmedlingen kl 09.30 på nå jäkla möte. sen blir de att gå på stan med vivvi. Efter att pappa slutar jobba i morgon så ska han, jag, vivvi och kanske viktor åka till Norrtälje på kräftskiva hemma hos min kusin de är allt på tiden att pappa åker med dit, hon har bott där i 7 år och de är alltid hon som kommer hem hit till avesta och vi har aldirg varit där (jo jag en gång nu i sommras.) skandal. Nä nu ska ja ta en cigg å kolla på tv.

Kommentarer
Postat av: johanna

Hej madde! hur är det med dig? ska du åka tillbaka till alanya något mer i år? jag kom hem i söndags natt... jenny åkte hem lite tidigare typ i slutet av augusti. Hoppas allt är bra iallafall :)

2008-09-23 @ 15:24:13
URL: http://yohama.blogg.se/
Postat av: Laura

Ja, jag har också gjort på samma sätt, hittat nya bloggar via kommentarer och lagt till. I vintras hade jag så tråkigt och klagade alltid över att ingen uppdaterade sin blogg, men nu är det precis tvärtom! :D Sådär 30-50 inlägg per dag ska jag väl orka läsa, men då det blir över 100 så får jag nästan ångest över att jag MÅSTE läsa så mycket. Dessutom blir man lite snurrig av att hålla reda på så många olika personers liv. :)



Hur är det med dig annars? Livet rullar på som vanligt eller? :)



Kram!

2008-10-09 @ 02:22:42
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0