24 April

Vilken kanon dag de är i dag, sol och värme så långt ögat når, har varit på stan och kollade i affärer, fanns väldigt mycket snygga kläder och jag har ej råd att handla något men med tanke på att jag hade presentkort kvar på H&M så köpte jag en klänning och en kjol, va bara tvungen att lägga till 40:- så kom billigt undan, sedan gick ja till systemet och köpte 4st 7,0 cider päron och äpple som jag ska dricka till grillningen, gick oxå till coop och handlade de sista som bröd, pommes pines, barbecue sås m,m ska bli så gott har ej ätit något i dag bara för att jag vill hålla mig till 4 då Titti och vivvi kommer så ska syrran vara med oxå, blir grillad kyckling spett, med sallad och vitlöksbröd till med en kall cider kan en fredag bli mycket bättre en så här =) ÄNTLIGEN SOMMAR =)
Fick även reda på att pappa och bror min är på väg hem, dom skulle ha åkt hem i morgon redan men är tydligen på väg nu, men har drygt 55mil så de dröjer ett bra tag till innan dom kommer, då får min misse massa god fisk =)

Nä nu ska ja spela lite på www.spigo.se så jag kan fördriva den här långa timmen som är kvar.
Ha en trevlig fredag de ska jag ha =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0