23 December

Jaha så var de dagen före den stora dagen, inte har jag nå speciella julkänslor heller. men men inte hela världen. Har nyss delat ut och bytt en massa julklappar först till felicia och sen bytte vi andra med varandra. Alltså inte familjen utan vivvi fick sina av mig, syrran, pappa och brorsan. syrran fick sina av vivvi, brorsan fick av vivvi och pappa fick också av henne. så fick jag såklart mina av vivvi som var ice age 3, absolute music 60 och 61. två ögonskuggor, en klänning, en topp och sjal. vart väldigt glad över allt som jag fick. I morgon blir det mer paket av familjen men inte så pass många då jag har fått två madrasser av pappa till min blivande dubbelsäng som jag ska ha i mitt rum, beställde ramen eller vad det heter på ellos i går så den kommer i mellandagarna. fasiken vad dyr frakten blev nästan 500:- för att få den hemkörd annars hade jag fått hämta den i Borlänge och vad kostar inte bensin och släpvagn. så lika bra att jag tog hemkörning. Nä nu lär jag gå in och vara lite social och sen blir det bingolotto och trav.

God Jul!!

Kommentarer
Postat av: Isse

God Jul på dig med...tack för en trevlig minijulafton..=)

2009-12-24 @ 00:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0