25 December

Ja då va julen över då eller ja julafton iallafall.
Vart en riktigt trevlig dag/kväll hemma hos mamma.
Fick en hel del fina julklappar.
*Sex and the city boxen
*Escada parfymen
*Present kort på Hm 500:-
*Present kort på Coop Forum 400:-
*Glitter spray
*Hår snoddar
*En svart klänning
*Ett grönt linne
*En rosa stickad topp
*En handväska
*Absolute music 62
*Max Factor mascara och ögonskugga
*Nagerlack
*Örhängen massor =)
*En till ögonskugga
*Ett halsband
*Ett hårspänne
*En dipliner
*choklad ask

Detta var nog allt jag fick och är jätte nöjd över klapparna.
Ska även få pengar av pappa till att köpa mig en vinterjacka då jag ej äger en.
Har ju inte hittat någon snygg än.
I morgon ska jag upp på mellandagsrean bland tusen andra människor.
Hatar igentligen de men vill kolla på rean jag med. Brukar vänta nån dag men inte i år.
Ska försöka knäppa kort på alla saker och lägga in bilder här om jag orkar =)

God fortsättning på er alla få som läser denna lilla blogg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0