26 december

Hittade inget på rean va för mycket folk orkar inte trängas bland alla som måste ha sina barn och barnvagnar med sig. Gick och åt med syrran istället sen spelade jag på travet tills i kväll.
Utgång blir det för mig och vivvi ska bli skoj.

Beställde nyss ett överkast och nya örngott till min nya säng som ska in i mitt rum i veckan som kommer. allt vart i svart då jag gillar de mest plus att mitt rum är så ljust i övrigt så då vill jag ha de lite mörkare.

Har flyttat ut bokyllan från mitt rum nu, så nu står den inne hos syrran och brorsan.
Vet någon nån bra sida man kan hitta snygga hyllor (svarta) att sätta upp på väggen? Till ett vettigt pris.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0