18 januari

Full fart hela helgen har de varit, i fredags hade syrran fest och de kom en hel del folk, men gick och la mig hyffsat tidigt. I går så festade jag och gick även ut med mina kusiner och bror min, va väldigt trevligt, efter krogen så vart de efterfest här hemma till halv 5 på morgonen så i dag är man inte så pigg, men har endå bara kollat en massa på tv då de har varit massa sport. Ska snart se på filmen på fyran men tänkte lägga upp lite bilder på lite kläder jag precis klickade hem från H%M ja jag vet att jag ej har råd men va bara lite på rea, vart 3 saker till syrran och 3 till mig. gick bara på 272:-
69.50:-Dom vart de till mig, Pjamas, 69.50:- top, 74,50:- ögonskugga, 19.50:-
Och dessa till syrran min. Top, 39,50:- top, 29.50:- skor, 39.50:-


Allt tills vi ska åka till underbara Alanya i sommar.

Kommentarer
Postat av: anna

Japp nu är jag tillbaka igen:-) vet inte hur länge jag stannar, tills vidare iaf:-) eller åtminstonde till april när mitt visum går ut, sen får jag se om jag åker hem och jobbar eller stannar kvar ett tag till. Hur är allt med dig då?

2009-01-19 @ 17:38:52
URL: http://www.metrobloggen.se/ao

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0