31 januari

Jaha så va januari slut då, tycker den bara har rusat förbi, normalt hatar jag denna mörka och trökiga månaden men i år har jag knappt brytt mig, Ska strax ut på krogen med mina två kusiner Titti och Toni har varit helt seg hela dagen och inte flren typ en timme sedan bytt om från pjamas till utgångskläder kände verkligen inte för att gå ut i dag men då vi har planerat denna kväll i en vecka nu så kände jag att jag va tvungen att följa med och nu börjar jag bli pigg igen så de ska nog bli rätt kul i kväll endå. Har druckigt i 4 dagar nu, onsdags skulle vi ut men struntade i de och i torsdags kom en vän över så då tog vi några groggar och i går hade syrran fest så då blev de massa alkohol så i dag som jag skrev har jag varit så seg, sov till kl 4 och de har jag nog aldrig gjort någonsin tidigare haha. Nu efter i adg får de bli lite lugnare med alkoholen ett tag haha. Nä ska ta och fixa de sista så kommer dom och hämtar mig om en halvtimme. ha en trevlig lördagskväll ni som läser.

(svar på en komentar till anna) jag har praktik på Krylbo Kyrkas församlingsgårs som vaktmästare, kanske inte de bästa stället för mig då jag ej tror på gud men jag trivs väldigt bra där.

Kommentarer
Postat av: sara

tackar men jag kan inte ta åt mig äran själv..inte jag som gjort den.önskar dig en trevlig fredagskväll

2009-02-06 @ 16:22:37
URL: http://metrobloggen.se/ssy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0