8 januari



Alla dom här fina sakerna fick jag hämta ut i dag =) har längtat då jag bestälde dom redan i Oktober då jag fick erbjudande ur vårens katalog från H&M och i paketet låg de en 50:- så jag ska in på deras sida nu och kolla efter nå mer + att jag har 250:- i guldbonus oxå =) lönar sig att vara kund där speciellt nu när man äger 2:- i plånboken. Så va jag även på stan i dag och köpte två toppar för mina presentkort så nu har jag bara 50:- kvar på ena. orkar inte knäppa nå kort på dom tyvär. En rosa topp och en svart med rosa fjärilar på.
Är sugen på att köpa ett till halsband av sara då dom är så snygga fick ju ett av min kusin som sara hade gjort var nästan de jag vela ha tidigare så hoppas hon har de andra kvar ett tag till då ja ej får pengar fören i slutet på denna fattiga månad (hatar januari). Va även upp till ams i dag å lämnade jobbsökarlistan för denna vecka, sökte en massa jobb bland annat på stora enso då dreas sommar jobb hade kommit ut i förrgår, och på grönalund söker till båda ställena varje år men hitils inge napp så hoppas på min tur den här sommaren. Sökte även praktik på biblioteket här i stan men skulle återkomma om en vecka. så får se hur de går. Ska även upp på stan i morgon då jag ska tillbaka till de där jäkla ams på ett möte så då tänkte jag passa på att gå till star hotell och fråga om praktik i receptionen. Nån gång ska de väl lossna så jag kan få ett jobb eller praktik tycker jag. Nä som sagt nu ska ja kolla på H&M vet på ett ungefär vad jag ska köpa =)

Kommentarer
Postat av: Sara O

Svejsan!

Visst finns det ett flertal halsband kvar. Mycket i turkost eller bruna toner (många andra också), så det är bara att säga till! ;)

2009-01-09 @ 09:01:33
URL: http://bartenderochstudent.blogg.se/
Postat av: Jessica

Det var en jäkel och shoppa =)

En annan spar och jobbar extra som en tok för att ha pengar i Alanya i 3 månader ;)

Hur skulle ni göra,ska ni åka länge i sommar??

Kram

2009-01-10 @ 23:43:47
Postat av: Svar till Jessica

det blir en resa på 3 veckor för mig, vivvi och min syster =) 3juni-24juni

2009-01-11 @ 15:40:19
Postat av: Jessica

Ohh kul,då är vi där samtidigt. Vi åker runt den 15 juni. Men varför är du inte inne på msn? bytt eller? ;)

2009-01-12 @ 14:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0