6 Juli

Nä nu vill jag åka, vill inte vara hemma i tråkiga regninga sverige. Vill vara nere bland massa roliga folk och vänner. men de är inte så värst lång tid kvar. åker om allt går som de ska den 29 augusti, har hittar en sida med bra hotell så hoppas de blir de hotellet, annars vet jag inte hur jag ska bära mig åt, ner ska jag men om de som sagt inte blir de boendet så vette tusan hur jag ska lösa de. Men om jag så ska bo på stranden så ska jag ner. 54 dagar kvar. Lär boka om biljetten min oxå och den är dyrare nu en va den va innan men de är bara 200:- som skiljer, men jag lär boka med transfer oxå eftersom de ser ut som att jag kommer flyga själv ner, hoppas bara dom andra kommer ner så fort som möjligt och för hoppningsvis med samma plan men eftersom dom inte kan boka fören i slutet av denna månad så är risken stor att biljetterna på planet tar slut, men jag håller tummarna, så man slipper åka själv
Så nu skrev jag en liten uppdatering =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur fan har du råd att åka hela tiden? du har la inte jobbat en dag i ditt liv? Hur kan du ens ha pengar till nått sånt? skaffa dig ett jobb å sluta leva på statens pengar

2009-07-06 @ 16:36:40
Postat av: Isse

haha någon som har haft lite tråkigt och kommenterat ser jag....



Till den kan jag väl bara säga: lev ditt liv och låt madde leva sitt!!



2009-07-07 @ 20:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0