12 Juni

Hej hej allt ar bara bra har bora, varmt som bara den haller pa dör av varmeslag haha. har varit till stranden 4 ganger (varav en gang sjalv i dag da alla sov) har varit till aquaparken och aven pa en battur sa har hunnit med mycket pa 9 dagar. Har aven varit ut varje kvall, vilket ar valdigt roligt men hade varit annu roligare om Fanny hade varit har sa de hade blivit lite mer röj =) Ater lite daligt da jag ej far i mig nagot i denna varme men kvallarna gar de lite battre, ar van sa ar ingen fara. Na nu ska vi kila vidare till en market butik och köpa vodka sa man kan dra i gang igen =)
(vet ej an om jag kommer hem eller inte, det aterstar att se.)

Kommentarer
Postat av: Fanny

åh vad jag vill vara där nere med er nu! jävla skitjobb. men i höst, då du. då blir det du & jag som förra året :) och slå på turkmobilen någon gång så jag kan ringa. ;) puss & kram!

2009-06-12 @ 21:23:31
URL: http://fmattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0