23 Juni

Jaha da va man inne pa sista dagen da. aker namligen hem i morgon. Men har redan bokat en ny biljett ner =) aker med Fanny den 29 augusti och har ej nagon biljett hem sa far se hur lange jag stannar. men lite skönt ska de bli att komma hem och va med om en svensk sommar i 2 manader. Hoppas vi hittar nagot bra stalle att bo pa.
Skulle vara nykter de dag men sa angrade jag mig sa jag har redan köpt en vodka flaska, syrran lovade att dra upp mig i morgon bitti da bussen gar redan kl 07.35 Men har redan packat allt sa allt ar klart. aja nu skriver jag inge mer fören jag kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Jessıca

Hej gumman!

jamen du kommer ju snart ıgen. Yes vı hınner traffas,aker hem nangang mellan 7-10 september =)

Kram

2009-07-01 @ 15:15:30
URL: http://www.metrobloggen.se/j81

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0