8 Mars

oj nu va de länge sedan jag skrev, beror ju på att jag inte haft någon dator, men nu är den tillbaka =) fast ja fick den redan förra veckan men har ej orkat skriva något,och igentligen inte nu heller, men lär väl skriva ner några meningar då jag ej har skrivit på länge. Har inte hänt något speciellt så har inget att skiva, praktiken går bara bra, trivs mycket bra. Har betalat klart min del av resan är bara syrran och vivvi som har lite till att betala. Va ut i helgen och de va mycket roligt =)

Nä nu ger jag upp.


Kommentarer
Postat av: Jessica

När var det ni skulle åka ? ;)

2009-03-10 @ 00:02:43
URL: http://www.metrobloggen.se/j81
Postat av: Jessica

Ohh vad synd,då är vi inte där samtidigt :/

Hehe jo jag har ju det,men du är ju aldrig på msn så hur ska jag kunnat berätta att jag börjat blogga,haha ;) Kram

2009-03-11 @ 16:42:27
URL: http://www.metrobloggen.se/j81

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0