16 Maj

Sjuk är jag, har inte varit på praktiken på hela veckan, i måndags han jag inte, tisdags va ja till stockholm för vivvi skulle på jobbintervju och jag med. vart lite shopping oxå, kjol och leggings till syrran och en topp till mig. sedan i onsdags och fram till i dag så har jag och är sjuk, i går hade jag en jäkla feber, i dag har jag knappt någon röst och en jäkligt iriterande hosta, men är bara glad att jag är sjuk nu och inte när jag ska åka, är ju bara cirka 2 veckor kvar nu. och återstår att se om jag kommer hem eller inte efter resan, då jag sökt jobb på ett hotell i side och dom sa att jag skulle komma dit när ja är i Alanya. så får alltså bli en tripp till Side =) Hoppas kan man ju i alla fall, får jag jobbet så blir jag kvar enda till Oktober. inget jobb som man blir rik på men jag får ju erfarenhet och så får jag ju vara i de landet jag trivs bäst i. boende och ett mål mat om dagen får man + att dom fixar visum och arbetstillstånd och biljetten hem. skulle vara jäkligt kul om jag fick de.
I kväll blir det lugnt ska se på eurovision med vivvi. mina favoriter är, Island, turkiet och sverige så klart.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hejsan!



Kul om du skulle få jobbet! Nice att få jobba utomlands antar jag! Nu har jag fått mitt schema för sommaren och jag kommer inte att kunna åka på nån kryssning den hegen som vi pratat om. :) Synd, för det hade varit skojj!

2009-05-17 @ 03:58:01
URL: http://topsie.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej gumman!!

Usch för att vara sjuk, och hoppas du blir bättre snart och blir frisk tills ni ska åka!!

KUL hoppas du får jobbet. Jag skulle också ta den chansen om jag fick jobb i Turkiet. Då hinner vi ju träffas va?? Kram

2009-05-17 @ 09:48:33
URL: http://www.metrobloggen.se/j81

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0