23 Maj

Bara cirka 10 dagar kvar tills de bär i väg till värmen och solen, kan inte riktigt förstå de än, packat väskan har jag gjort om och om igen flera gånger för att försöka få plats med allt man vill ha med sig och ta ur sådan som man igentligen inte kommer använda, ända tills man kommer ner och ångrar att man inte tog med sig den toppen eller kjolen haha brukar aldrig ha problem med att packa, brukar tycka att det är roligt men inte denna gången när man inte får plats med allt. Lär till banken i veckan och växla in så jag får lite euro till antalyas taxfree så jag har till cigg och alkohol =) annars så använder jag alltid turkiska liran då jag tycker de är bättre än euron. så på måndag lär jag betala alla mina räkningar och så ska ja till ams på nå möte. Har även bestält en flaska sprit eller rom redan från vings taxfree katalog blev en bacardi appel som jag och syrran ska dela på. Tyckte den va så billig kostade bara 139:- för en hel liter, medans jag betalar 96:- för en 6cl på krogen. va ut på krogen i går med bror min de va rätt kul, bra musik, + att jag fick träffa en viss person oxå =)


Grattis till min kusin Titti som fyller 24 år i dag =)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha jag har precis samma "problem" som dig med att packa. Men jag kanske ska skicka ner ett paket med kläder nu så dem är framme lagom tills jag landar. Då får jag ju med ALLT jag vill ha ;)

2009-05-23 @ 15:58:19
URL: http://www.metrobloggen.se/j81
Postat av: Deniz

Jodå, men blir lite senare än jag tänkte. Blir nog runt 13e Juni.

2009-06-01 @ 17:57:26
URL: http://deniz.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej!

Nu är det dags att du uppdaterar bloggen.Så jag/vi får reda på hur du har det i paradiset ;)

Kram

2009-06-09 @ 07:39:37
URL: http://www.metrobloggen.se/j81

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0