28/12

Nyss hemkommen från stan, Vart lite inhandlat på Vero Moda två linnen och en cardigan för 200:- knäppte kort på de för att lägga upp här men syrran har tappat bort sladden till sin kamera så de gick ej...
Vart en vända in på H&M också men där fans de inget för mig, väntar till sommarkläderna kommer in då blir de att handla =) har ju 750:- i pressentkort där + att min guldbonus ej har kommit än och den är ju på 550:- så nya sommar garderoben är räddad =)
Träffade även på en gammal vän så vi bytte några ord (du är saknad) sprang in i varandra 2 gånger =)
Vart lunch på American smakade bra, sedan in på trav in för betalning av min mobil räkning lite dyr denna gången 279:- men då har jag ju köpt en leksands match för 88:- och även röstat på Jay och ringt en massa onödiga samtal till Turkiet för de va ju helt bortkasstat. Tog även en Power play och hämtade ut en Miljon bingolott tills i veckan. Har även hunnit med att ringa ett viktigt samtal och mailat ett viktigt medelande så nu har man gjort de som skulle göras i dag, nu ska jag titta lite vidare sen blir de att spela lite på alla mina olika city spel =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0