24 Mars

Nu är jag en väldigt glad person, har precis kollat min sida på csn och dom hade äntligen beslutat att jag fick studiebidrag och lån och första klumpsumman som jag får var på betydligt mycket mer än vad jag hade räknat med =) så nu är jag på fötter igen ekonomiskt sett. Härligt, nu ska jag betala bort en jäkla massa räkningar så jag slipper få dom på posten varje månad. ska betala klart hela summan, och likadant på jotex, cellbes och så har jag en massa små räkningar som tillexempel tyska boken, miljonlotteriet, mobil räkningen m,m sen har jag även en jäkla massa på h&m och ellos men dom betalar jag bara en del på. så då kommer jag bara ha 3 räkningar i månaden fram över i stället för 8 räkningar. Så underbart hela sommaren räddad =)

Vart ingen klippning i dag då dom ringde och sa att hon som skulle fixa mig va sjuk så fick en ny tid tills i morgon om hon har blivit frisk.

aja nu ska ja mata mina firrar

Kommentarer
Postat av: Deniz

Hej! Har inte heller lyckats hitta några biljetter ännu. Alla biljetterna kostar ju tyvärr från 4000 och uppåt .

2010-03-28 @ 23:37:03
URL: http://deniz.blogg.se/
Postat av: Deniz

Hej!

Har pratat mamma och hon har inga pengar kvar på kortet och tycker det är för dyrt.

2010-04-03 @ 21:01:50
URL: http://deniz.blogg.se/
Postat av: Fanny

hej hej. jag ska köpa en ny mobil på fredag när jag får lön, så då skriver jag mitt nr. :)

2010-04-19 @ 21:43:07
URL: http://fmattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0