9 Mars

Just de det är den 9 mars i dag vilket inebär att det är exakt två månader kvar innan jag drar till varmare breddgrader igen =) Allt verkar ordna sig väntar bara besked på en sak men de skulle dröja 3 veckor till men men bara de hinner fixa sig innan jag åker så är det lugnt.
Plugget går de lite sisodär med, tyskan va fasiken svårare än vad jag hade väntat mig. jag kan prata och förstå men när de kommer till gramatiken och en miljon glosor jag måste lära mig innom 5 veckor innan jag har slut provet, verkar bli som en omöjlighet, men jag sitter då med boken varje dag, så kanske kanske att jag hinner få in nått i huvudet innan det är dags, de värsta är ju att jag känner mig så sressad tack vare att jag ligger efter 1 och en halv vecka med inlärningen ur boken då den va försenad, men har lyckats hinna i kapp på inlämningsuppgifterna men ligger 5 kapitel efter med glosor och gramatik och översättningar så blir tokig snart, känns inte som om jag kommer nå närmare även fast jag sitter och pluggar hela dagarna.
Nä har verkligen ingen tid över för att sitta här igentligen men lär få ta en lite paus från studierna, men nu återgår jag till de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0