14/3

Jaha va ha man gjort i dag då...Vaknade vid nio tiden och fick en känsla av att jag vela gå ut på en promenad för de va sol och fint väder ute. Försökte få med mig syrran men hon orkade inte sen frågade jag vivvi men hon sov men fick tag på isse och hon vela följa med så vi tog en liten runda, skulle vilja gått längre men fick så fruktansvärt ont i benen, fötterna vette tusan vad de heter men tror de är hälsenorna som gör ont på mig. Är ju så fruktansvärt otränad så beror garanterat på de. Men jag ger mig inte, är de fint väder i morgon så blir de en till vända. Va hem till mamma efteråt och hoppade in i duschen, sen vidare hem för att diska och äta mat, brorsan gjorde stuvade makaroner och korv, va länge sen så de smakade rikigt gott. Har även hunnit med att ta ut mina missar en vända i solen så nu är dom nöjda och glada.(dom ligger och tvättar tassarna nu) =)

Nä nu blir de lite musik och facebook en stund.

Kommentarer
Postat av: Vivvi

JA ja sov=/ men imorrn e ja på för de e ju lite för träning inför nästa vecka skulle även vilja att du e me då=)

2011-03-14 @ 18:26:51
URL: http://lillamy2007.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0