2/10-2011

Hmm har funderat länge på om jag skulle börja skriva lite här igen, men har alltid gett tusan i de av någon anledning. Få se hur länge de håller i =)

I dag har jag i alla fall varit ut i skogen två gånger och tittat efter svamp.
Fört när jag vaknade, så gick jag och syrran bort till stallet men där va de ingen svamp,
men vart en skön promenad.
Sen vart de hem och gjorde mat, och kollade på extra v75
Efter de vart de skogen igen men den här gången blev de södra vägen och där hittade vi några svampar.
Är så skönt att vara ute om dagarna nu när de har varit så fint och varmt väder.




Kommentarer
Postat av: Celine Naminah

wow, vilket underbart foto. Det var det första jag såg när jag kom hit.

2011-11-08 @ 19:57:26
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0