18/2

Man kanske skulle skriva några rader...

I går vart de helt plötsligt bestämt att vi skulle dra ut på krogen hela gänget och de vart faktiskt riktigt roligt även fast de va fredag och 18 års gräns. Kom en hel del folk. Drack en isbjörn =) Blev bjuden på en lakris shott (stavning) och sen tog jag en vodka lime och sen fick bartenden göra en drink åt mig som jag ej har nå namn på men den smakade fanta typ haha. va både juice och sprite, vodka å nå äpple i, sarlig blandning haha. men vart inte ens påverkad inte vad jag kände av i alla fall. men de fans de ju andra som blev. hihi

I dag blir de oxå fest men ingen utgång, ska hem till Isse och festa med Eddie som fyller år och isse och bror + tjej och syrran, vet inte om de kommer nå flera. Vi ska ju självklart se melodifestivalen, men inget slår ju första veckans bidrag.

Nä nu lär jag in på spigo och vänta på klar knappen till fia turneringen och hoppas man går vidare från första rundan vilket jag inte brukar göra hmm...

Ja just ja kanske ska nämna att jag har börjat plugga eller ja jag börjar på Måndag och som tur va så får jag hjälp av isse (tack vännen) annars kommer jag inte klara av första kursen som är Administration A.

Nä åter kommer väl nån dag med några fler rader.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0