22/2

Våren är här eller a i alla fall i skåne de sa dom på tv.n så nu dröjer de inte länge fören den kommer upp till oss oxå =)

I dag va ja upp på stan och åt lunch med syrran, och gjorde lite ärenden åt pappa.
va även in på åhlens och köpte ett antekningsblock och en penna. samt en vit top på h&m.

Vart även en hel del pluggande med isse som hjälper mig.
Fick två godkända uppgifter hitils =)

ja just ja när jag kom in på fb i förmiddags så såg jag att fanny fått sitt tillstånd nu =) Grattis eller va man ska säga. Hoppas du får en rikigt rolig sommar. Sola och bada lite åt mig med och drick lite goda drinkat åt mig med.

Nä fy vad trött jag är, men får skylla mig själv som va uppe till halv 3 i natt...inge sånt i kväll...snart läggdags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0