23/2

Fick mina pengar i dag så jag och bror åkte till karlbo pizzan och käkade kebabtallrik.
Va även upp på stan till coop och köpte hem lite gott som vi ätit på i kväll.
Bland annat bränvins ost, taco ost, gräddädel m,m köpte även färska räkor till oss + katterna (hade lovat dom)

Hmm i morgon vette tusan va ja ska göra för mat funderar på egen panerad fisk med egen lagad potatismos.
eller egengjorda köttbullar med potatismos. Lämna gärna en komentar med vilket av dom ja ska göra har beslutsångest. I tid så jag hinner ta fram å tina.

Blir att få undan lite räkningar i morgon oxå.
och lämna in lotto och stryktipset.
Ska även tippa på travet för en gång skull. Alltid roligare att tippa själv än att ta en andel.
Så får se om de trillar in lite vinstpengar i helgen man kan ju alltid hoppas =)

Och en sak till, varför måste alla klaga och va så irriterade på att vi har fått en liten prinsessa i sverige.
Vi ska väl ändå va stolta och glada. är en enorm svensk historia som har skrivits i dag. Och även en världhistoria. Och en ny svensk flaggdag =) Nyfiken på vad dom väljer för namn på den lilla. Undra om de blir Desirée (stavning) eller Tessan som jag vill haha...

nä nu blir de spigo i väntan på friidrotten.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Panerad fisk! :)

2012-02-23 @ 22:01:13
URL: http://fmattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0