6/3

Sitter och tittar på tv och väntar på att mina nya ämnen ska komma in på sidan så jag kan börja ta tag i dom. Vart ju klar med Administrationen i söndags och fick G i kursen =) Så nu är de dags för tre ämnen samtidigt (suck) Naturkunskap A, Historia B och Geografi B. Måste upp till bibblan och låna hem böckerna oxå men inte så lätt när inte kurserna kommer in då jag ej vet vilka böcker jag ska ha till just infokomp. Sen ska ja även in på coop och hemköp och handla till mamma så hon får hem lite. Och vore bra om man fick nå besked från csn oxå så man vet hur de blir, just nu är man utan pengar totalt med tanke på att man har lånat ut och ej får tillbaka dom, så irriterande. nä nu ska ja va possitiv haha ska in och anmäla mig till fia turneringen och vänta på emerdale =) ja jag följer den serien =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0